Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2007 21:19 - а сега сме на 3-тия месец от нашата прекрасна връзка
Автор: youandme Категория: Тя и той   
Прочетен: 1575 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 30.09.2007 21:56


и така почти станаха 3 месеца....  ( след 2 дена ) този месец беше невероятен както миналите 2 които бяха испълнени с много радост смного сълзи ( естественоп от радост ) грешката която аз направих през тия 3 месеца почти че много се сърдех докато един ден прекалих ... той никога не ми е викал винаги ме е търпял ... и е мълчал колкото и да съм се надувала просто както си бяхме на центара уж да ходиме на кафе бяхме тругнали аз той и най-добрата ми приятелка просто си сложи слушалките и отпраши на другата страна... първата ми реакция още когато бе тругнал беше да го настигна ... настигнах го гушнах го и му се извиних и той ми каза  цитирам : "-Гадно е нали?  " от което ми стана още по гадно за постъпката ми... ходехме си за рака но аз понеже съм инат няма да му проговора само минаваше през ума какво щеше да направи ако не бях го спряла... и така му се сърдих през цялото време докато бяхме на кафе и чак когато си оставихме най-добрата ми приятелка и мислеше и мен да ме оставя но нищо му неказах тръгна да ме целува за чао само го дръпнах ( понеже трябваше да ходи до едно момче да земе нещо ) и тръгнахме към него минахме около 50 метра и ме спря почна да ме {} но не му отвърнах и продължих .. и чак когато зе това за което бяхме отишли се оправихме видях че няма смисал да му се сърда за глупости и от тогава не му се сърда ... даже това се случи същия ден когато трябваше да си ходи на село за 4 дена после аз го питах какво щеше да направи ако бях го оставила и той каза щях да ида до Пачо (общ приятел или поне беше ) и щял да ми се обади като иде в тях той ми каза даже че не е очаквал че ще спре тогава ми стана много кофти защото един вит нищо неиспитвам нищо към него а не е така защото за него ако трябва главата ще си дам !!!! :) и дойтохме до деня 30.09.2007 година точно 21h вали.... а аз го чакам да си дойде от село да го вида... това което аз мога да кажа за тези 3 месеца почти че този човек ми даде смисал за живот той е човека който ми дава сичко това от което се нуждая и секи ден съм все по благодарна че го срешнах !!!!


Тагове:   връзка,   месец,   Нашата,


Гласувай:
0



1. innersmile - много щастие и занапред и още мно...
01.10.2007 12:30
много щастие и занапред и още мнооого месеци заедно ви желая :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: youandme
Категория: Тя и той
Прочетен: 41866
Постинги: 19
Коментари: 7
Гласове: 263
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930