Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2007 20:28 - В един прекрасен ден !
Автор: youandme Категория: Тя и той   
Прочетен: 541 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 30.09.2007 21:41


Това се случи на 02.07.2007 докато си седяхме една вечер  с компания в парка ... слушахме си музика и гледахме клипчета на телефона му той ме бе сгушил (  много се колебаех дали да го гушна и аз понеже харесвах неговия приятел ) и когато вече си тръгнахме той отново бе ме сгушил и аз си казах : -Защо  неопитам от опит глава неболи ... просто както се бях се замислила вече раката ми беше на кръста му. Испрати си ме след много приказки (понеже бях със сестра ми и неговия приятел който вече ходеше със сестра ми) той ме целуна за 1-ви път....целувката която все ощне немога да забрава въпреки , че аз не испитвах нищо тогава към него.... и така стигнахме до следващия ден ...  тогава се чувствах много кофти защото незнаех дали това което бях направила беше правилно а неисках да го наранявам защото той страшно много ме харесваше ... не го оставих  реших да видим нататук пък ако неизлезе нищо здраве да е :)  2-рия ден ..... ужасен беше той .. решихме да идем на някоя рекичка на разходка малко добре стигнахме ... но мен се ми минаваха мисли и то много неприятни  чудиш се какви бяха те ?? Ем чудех се дали да скъсам с него честно казано... казах му че ми е лошо и искам да си ходиме . Отидох в нас размислих над това което ми бе минало през ума .... е видяхме се след 2 часа и знаете ли какво стана???? Не скъсах с него.... 3-ти ден мина.... 4-ти мина и така стигнахме ...



Тагове:   ден,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: youandme
Категория: Тя и той
Прочетен: 41868
Постинги: 19
Коментари: 7
Гласове: 263
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930