Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2007 00:13 - Страшната Нощ !
Автор: youandme Категория: Тя и той   
Прочетен: 726 Коментари: 0 Гласове:
0



Охх колко много имам да ти разказвам за снощи ( когато празнувахме рд-то на влади ) той се беше напил много чатех си с него тогава и забелязах че е прекалил с алкохола стана ми много зле звънах му да го чуя ... виждаше ми се тогава не толкова подпиинал но явно е било обратното .. след няма и 15 мин тои ми вика " Ние с Влади отиваме в О-зона " ( едно заведение в нашето градче ) звънах му  с намерението да го спра понеже ме бе страх да не се случи нещо с него , но той не беше себе си говореше странно .. никога не бе говорил така през тези месеци прекарани заедно ... бях оплашена и много разтревожена за него беше ме страх да не му се случи нещо , също така и да не направи нещо , което би застрашило връзката ни...  щом говорих с него 2-рия път затворих и се разплаках .. незнаех какво да направя да го оставя или да намера начин да ида при него... оставих го да си празнува рождения ден а и забравих една подробност беше ми обещал да ми се обади като си тръгнат от заведението... добре мина тази тежка нощ чаках го до 4h и реших да легна защото нямах сили вече да си държа очите отворени те бяха просто тотално подути от плач... сутринта в 9 сутринта се сабуждам гледам че е светло и нещото което ми дойде първо на ум ,че той трябваше да ми звънне... погледнах към телефона си .. нямах неприети разговори. Разтревожих се.Виках си " Защо не го оставя да поспи тамън и аз малко ще си почина след вчерашния ден).. да но неможах ,това ме човъркаше от вътре че не ми е звуннал ,станах ... и отидох да му се обадя но  той не ми вдигна а затвори( оказа се че му е паднала батерията )  край вече незнаех какво да си мисля ... звъннах на една близка приятелка да идем с нея до тях да го видя ... отидохме и чак тогава вече бях спокойна и сигорна ,че той е добре и нищо не му се е случило.. поговорихме си над всичко и се оправихме.(Излезнахме на кафе след 20 минутно дигане от кревата ) Въпреки че и се в този момент хем ми е гадно , хем ... незнам някакво ми е странно ... незнам тогава какво съм си мислела чак да стигна до мисълта че би ми изневерил.... ако е с мен ще е с мен ако не секи поема по своя път ОБИЧАМ ТЕ ВЛАДИ !!!!


Тагове:   нощ,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: youandme
Категория: Тя и той
Прочетен: 41857
Постинги: 19
Коментари: 7
Гласове: 263
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930