Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2007 23:02 - Един от най-прекрасните ни дни заедно !!!!
Автор: youandme Категория: Тя и той   
Прочетен: 668 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 29.11.2007 23:18


Кръстих тази статия така защото това е един от най-готините ни дни , то всеки ден е хубав когато съм с теб, но има моменти в който се чувстваш просто... неописуемо.Така както и двамато го описахме когато бяхме се сгушили "Имам чувството че незнам къде се намирам... сякаш съм в безтегловност и съм с теб на един облак " Това е ден  , който никога няма да забравя..  винаги съм се чувствала с теб прекрасно ... никога и никое момче не ме е карало да се чувствам така .... радвам се че има човек до мен който ме обича страшно много и ме подкрепя .. и ти ми го доказа за пореден път .. днес 29.11.2007 един студен и мрачен ден , отидохме във вас.. незнам от една страна се радвам че майка ти беше взела ключа от стаята ти с нея...когато отидохме в другата стая легнахме и се заприказвахме .... немога да намера подходящите думи да опиша този ден , но ще се опитам .... лежахме сгушени и си говорехме за минали и настояши неща. За теб , за мен за миналите дни в който сме могли да направим едни от най големите грешки още в началото на връзката ни.... да се разделим (ако бях го направила и ти също... незнам какво щеше да е сега сигорно щесе да си скъбя косите от яд , че съм пуснала такова момче да си отиде , но не го направих тогава както и ти ... ) и няма да го направя! Няма да забравя момента в който ме гушна силнo и каза "обичам те" и то не 1 път... днес беше и едно от лудите неща който сме правили заедно... той знае за какво става на въпрос.. чудиш се защо говора конкретно към него се обръщам.... еми защото тази статия я написах специално за него !!!                                                                                          

ОБИЧАМ ТЕ !!! СЕГА И ЗАВИНАГИ!!!                                                                                                                                             image



Тагове:   най,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: youandme
Категория: Тя и той
Прочетен: 41846
Постинги: 19
Коментари: 7
Гласове: 263
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930