Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2007 23:14 - Новата година и нашия празник 6 месеца заедно...
Автор: youandme Категория: Тя и той   
Прочетен: 939 Коментари: 0 Гласове:
0



Нова Година... един много красив празник малко прилича на Трифон Зарезан ама нема значение та...тази нова година с мойто мило Владу не сме заедно ... поради проблеми с родителите ми няма значение.....то всеки ден си ни е празник така или иначе....ако допусна грешки не ми се смейте защото не пиша това в трезво състояние! :D  та.... остават 59 минути до новата 2008 година един месец изпулнен с много щастливи мигове както и с лоши както във всяка статия ще ви разкажа за най-хубавите ни моменти и най-лощите.... ще започна с лошите.... денят в който Влади ме излъга за първи път... не е много голяма лъжа но се пак е лъжа...един ден.. негов приятел и мой не приятел излязнаха... той ми обеща нещо.. което не изпълни и беше обещал още нещо което не излулни 2-рата лъжа....но понеже аз съм инат от както бяхме излезнали аз не му проговорих...но когато си тругнахме от кафе ( бяхме с компания ) той си тругна към тях мислех че ще ме спре но като видях че тругва натам... го извиках и го спрях поговорихме оправихме се за шастие.... и ми обеща повече това никога да не се повтара...така и до сега не се повтори много често ми минаваше мисълта какво щеше да стане ако не бях го спряла.. докато по късно вечерта не го питах и той ми отговори че щял да ме настигне... това беше един кошмарен ден  за който вече неискам да си спомням.. и така дойдохме на хубавия днес 23:07 пиша всичко това с много радост защото чух едни от най-хубавите думи от него  [22:51:56] -=[dReBnIoNaGradus]=- milo 4NG predvaritelno jiv zdrav shtasliv i si4ko nai {P}   [22:52:03] -=[dReBnIoNaGradus]=- obi4am te   [22:53:01] i ot mene su6tuto i neka se da sme si zaednu 6tu mn si me kefi6 i neizkam nikoq druga [22:53:19] ama ne moje6 kat mene da obi4a6:}  [22:53:36] -=[dReBnIoNaGradus]=- i as iskam da sme si zaedno nikoi i nikoga nqma da moje da te zameni {P}  [22:53:45] -=[dReBnIoNaGradus]=- obi4am si te pove4e ot vsi4ko  
 
думи които ме накараха да се усмихна през цялата вечер тъй като неможах да съм с него точно на нова година...просто... незнам какво да кажа освен Честита Нова 2008 година и ви пожелавам цялото щастие на света а на нас пожелавам още ного  щастливи дни и още много години да посрещаме нова година така както сега да се обичаме .... ОБИЧАМ ТЕ !!!!!



Тагове:   месеца,   новата,   Нашия,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: youandme
Категория: Тя и той
Прочетен: 41787
Постинги: 19
Коментари: 7
Гласове: 263
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031