Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2008 02:04 - Полувин годинка...ехх как минава времето...
Автор: youandme Категория: Тя и той   
Прочетен: 770 Коментари: 0 Гласове:
0



Полувин година...това е много време.. време на щастие на тъжни моменти на трудности.. които заедно преодоляхме и сме заедно , просто незнам какво да напиша тоест незнам от къде да започна толкова много имам за писане никога няма да забрава първата целувка , първото обичам те...някои може би си мислят тая е откачена или трябва да спре сапунките....едно ще им кажа ако не ви харесва нечетете ;)и така.. стигнахме до първото обичам те... хах един момент който никога няма да забравя имам чувството че беше вчера с него времето минава неусетно...е стига толкова дойдохме до най-светлия празник Рождество Христово на този светал празник не бях пак с него... понеже майка му го накара да си идат на село...беше ми гадно , но какво да направя немога да кажа нищо тя му е майка...добре примирих се . Нова Година аз писах за нея макар и не в трезво състояние такаче както писах ж статията не ми се смеите ако има грешки :P е 2-ри дойде полувин година нима е малко ? Не не е малко хора имат такова търпение да бъдат с един човек толкова много , но когато изпитваш нещо към тоя човек няма значение времето а това , че сте заедно ! Дано да сме още много ... години може би заедно , но нищо неможе да се каже каквото е писано той може би някои ден ще ме остави не е малък..има го като вариянт се пак е много по голям от мен но както казах каквото е писано ако е писано да не сме заедно няма да сме . На 2-ри бяхме цял ден заедно Празнувахе нашата полувин годинка ! Е прекарахме си много готино само аз и той...абе както всеки ден с него всеки ден е празник...никога не съм вярвала че ще срешна момче като него...а сега когато го имам ме е страх да не го загубя и то много.Аз намерих любовта...искам само него и никой друг просто никой друг не би могъл да земени него той просто е идеален ! Седя от очите ми капят салзи.. и се чудя как да продължа тази тема...незнам само ще му кажа Обичам те с всеки ден повече и повече привързах се към теб ти си човека който наистина е разбрал коя съм  , никой друг не ме познава така както ти , ОБИЧАМ ТЕ !!!Просто незнам вече какво да напиша...



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: youandme
Категория: Тя и той
Прочетен: 41785
Постинги: 19
Коментари: 7
Гласове: 263
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031