Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2008 23:07 - Ту най-лошия ми ден....ту най-хубавия ни ден
Автор: youandme Категория: Тя и той   
Прочетен: 1117 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 21.01.2008 23:10


Какво се питате означава заглавието пък на тази статия еми да запо4на със " Ту най-лошия ми ден" какво бих казала за това...да превъртим лентата назад...Той беше на село и вечера когато пристигната или по точно малко по късно той ми се обади говорехме си и аз понеже бях болна му казах , че утре демек неделя няма да излизам , защото см болна.А всъщност казах " Може да не излизам" и така дойде неделя не толкова слънчев ден даже направо бих го нарекла мрачен Влади се връща от село и влезе в чата говорехме си говорехме си и той каза , че излиза с Ради еднин наш близак приятел и аз го попитах цитирам:  -Така ли значи с него ще излезеш с мен не ? Той: - Е ти каза вчера , че няма да излизаш и аз се оговорих с Ради. Секарахме ядосах го каза добре аре чао и излезна ядосан.На мен ми кипна тругнах да му звана нарочно си изключил телефона.Звана аз на момчето с което ще излиза той ми казва еми аз го чакам да дойде и му казах по късно че ще звунна и той добре.Звана аз по късно викам: -Ради , Влади при теб ли е вече? - Да , на телефона ? - Какво беше това което ми написа в чата ? и Той: - Еми необичам да съм куче на каишка ( смисал че съм му казала да не излиза на него така му е прозвъчало ) и аз : - Не казах неизлизай с него , а че можеше да ме питаш ще излизаш ли. А той : - Еми ти каза вчера , че няма да излизаш. Аз: - Добре вчера си е за вчера.Днес си е за днес.... говорехме си доста време и последното което си спомням е: Аз: - Айде . чао и обичам те! Той: - И аз също. Вечера влиза в чата аз се права на ударена и му непиша.Малко по късно
[22:15:17] °CyeTHa`FuckOff°
[22:15:25] ko staa we az 6a fapna i sq ida
[22:15:25] :}
[22:17:59] -=[CyeTHa`FuckOff]=- k
И добре наяде се и ми писа :
[22:38:36] °LastKissDarling°
[22:40:07] u banqta sam:}
[22:40:40] -=[LastKissDarling]=- k

След повече от полувин час понеже е туткав във банята и стана вече към 12 а аз бях уморена след толкова много нерви..писах му кфо ще праиме той вика с кое , а аз му казах - за сега със утре той ми каза да го чакам след работа ( понеже е много близко до нас ) и аз му викам ок през цялата вечер не му праштах нито {} , нито (hug) , нито ;) , а и преди това говорех с мой приятели защото бях обуркана той не бе се държал така никога както през последните 2 месеца и реших , че ако не се промени е по добре секи по пътя си колкото и тежко да ми беше сама аз да го проумея и естествено да говоря с него за това , ще се боря за да бъде предишния.И така на следващия ден аз го чаках пред работата му влязахме в колата отидохме да чакаме майка му понеже трянваше да я изчакаме да му даде пари , че трябваше да ходи на зъболекар.И докато я чакахме го попитах:
     -С какво аз се промених , та и ти се промени?
    Той: - С нищо
    Аз: - Добре , тогава , защо се държиш така тези 2 месеца ( той пшак си помисли че е заради излизането и аз го апострофирах: )
  - Аз никога не съм ти казвала и пак ще го кажа забранявала да излизаш с приятелите си защото ти имаш собствен живот свои приятели който искаш да виждаш , виждай ги.Исках да ти кажа , че преди 2 месеца ми обещаваше толкова много неща , защо не ги изппълняваш?
    Той: Какви , че аз съм със слаба памет? ( каза го със спокоен тон и леко учуден)
     Аз: -Ами , че никога няма да се държиш гадно , че винаги ще ми показваш и доказваш любовта си , а сега и едно обичам те немога да те накарам да ми кажеш освен ако аз некажа обичам те!
     Той: - Извинявай ! ( прегърна ме и започна да ме целува )
     Аз: - С едно извинявай няма да оправиш нещата!
     Той: - Ами ?
      Аз: - Докажи ми , че наистина съжаляваш с дела а не с думи!
      Той: - Еми добе.
Обеща ми сега колко ще ги изпълни ще видим има време , но аз ще се боря да се върне същия влади който винаги ми е обръщал внимание никога не ми се е сърдил и винаги се е вслушвал във всяка моя дума а не като сега само да чуе какво казвам а какво е няма значение.
   
Сега стигнахме до " ту най-хубавия ни ден " еми после одидохме в тях понеже видяхме , че явно майка му си е тругнала и отидохме да я чакаме в тях...обаче леля Таня беше взела ключа от стаята на Влади с нея и ние седнахме в колата.Той започна да ме гуши да ме целува ... дойде си леля Таня даде му $ и излезнахме отидохме до зъболякаря изчаках го 15 минути и се чудехме какво да правиме и решихме да идеме някъде само двама да останем заедно и да си поговорим.Отидохме на едно малко одалечено място от градския шум седнахме в колата говорехме си за нас гушехме се целувахме си.....тези дни ми лишсваха страшно много липсваше ми дори   "Защо толкова много си ме кефиш ? " липсваше ми вниманието му ... добре за сега започнахме добре да видим до кога ще е така...а след  12 дни може и по рано очаквайте нашите случки през този месец има още интересн неща за разказване!
image


Тагове:   ден,   най,


Гласувай:
0



1. анонимен - :p
23.01.2008 08:34
lelele krisyyy stavash za poet :D
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: youandme
Категория: Тя и той
Прочетен: 41851
Постинги: 19
Коментари: 7
Гласове: 263
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930