Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2008 11:22 - 8-мия ни месец заедно все таkа щастливи както преди
Автор: youandme Категория: Тя и той   
Прочетен: 2199 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 27.03.2008 11:25


Е точно не само щастие е имало естествено и тъжни моменти.Март месец...беше изпълнен със много прекрасни празници.Навършването на 8-те ни месеца,Баба Марта , 8-ми март,Рождения ми ден! А да ви се пофала станах на 14 ама това е оделен въпрос(хихихи).Сажалявам  ,че толкова късно пиша , но се не ми остава време.На 2-ри...еми тогава чесно казано небяхме заедно понеже тои си беше на село , да но на 3-ти ми се реваншира а и имаше и друг празник се пак беше 3-ти :P. Още от рано сутринта бяхме заедно , прекарахме си невероятно.В този ден незнам какво само небяхме правили...даже сега се чуда дали има изобщо нещо такова :) На 8-ми мхммм на 8-ми пък какво беше станало...леле нещо май ми стават много годинките та нищо непомна.Абе то няма значение важното е , че бяхме заедно забавлявахме се ! На 22 , ах а бяхме млади ! :D Още рано сутринта тругнах да подготвяме с Влади празненството ( щяхме да се сабираме няколко общи приятели.Цял ден насам натам пазарувахме . Вечерта дойде.Да ви кажа чесно много кадри ми се губат.Може ми от алкохола , ама човешко е !Както пишеш на плочата която ми бяха подарили Ани и Ради: "Нищо човешко не ми е чуждо ".А сега щях да пропусна подаръците.От Влади получих един червен дявол който още одавна бях си харесала.Мн благо дяволче.Може би по кусно може да сложа негова снимка.От Ани и Ради получих един парафиум и тази плоча за която стана на въпрос предималко.Абе сичко си беше 6+ на 22-ри.Имаше и няколко момента в която бях как да го кажа...нещасна . тъжна , ядосана.Неискам да споменавам защо понеже този човек може да види ако го напиша :P Абе и аз си се чуда на акъла що съм толкова шашава да обръщам внимание на глупости.Ама айде да не ти пускам мухата у главата , че ...Еми мисла , че това е всичко от мен.Другия месец повече :)


Тагове:   месец,   Мия,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - :PpPP
27.03.2008 13:04
БРАВО...ама не иска да почерпиш... :S :S :S
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: youandme
Категория: Тя и той
Прочетен: 41860
Постинги: 19
Коментари: 7
Гласове: 263
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930